En liten uppdatering

Nu har jag blivit tillsagd av mamma igen, att jag är för jävla dålig på att uppdatera bloggen. Jag kan inte säga emot henne, det har jag verkligen blivit men det är ju inte så lätt när man har facebook, instagram, snapchat (äntligen skaffat, haha) plus ett liv utanför med skola, jobb och vänner.

På senaste har jag börjat ett jobb och slutat det, pga att det fick mig halvt gå in i väggen och skolan kom i andra hand.

Jag har fått hålla mig ifrån pole dance och all annan ansträngning och träning (i ca 3 veckor) för jag på något vänster lyckades få en inflammation i en muskel o ryggen. Mår mycket bättre nu och kommer förmodligen kunna börja dansa nästa vecka igen!

Sommaren har äntligen kommit till Japan och lyckades ta mig till poolen o börja jobba på årets bränna.

Jag vill jättegärna flytta pga diverse anledningar, har dock inte pengar till de.

Nästa vecka har vi vår "mid term presentation" för vår sluttenta och kämpar som fan med de nu. Från 10/8 börjar 2 månaders sommarlov, inte för att det direkt påverkar mig. Jobbar och sliter ändå, haha.

Det är väl en summering av vad som hänt på senaste. Inte något märkvärdigt direkt.

För dom som vill se vad jag sysslar med om dagarna på insta eller snap, adda mig Subtiil (insta), Subtil89 (snap).

Kommentera här: