Etr nytt kapitel

Jag tog examen och sitter nu på en magisterexamen, trodde aldrig det skulle hända. Men de gjorde det och jag dansade ut från skolan den dagen med ett leende.




2 dagar senare åkte vi på en liten resa till Osaka (hann med Nara & Kyoto också). Bodde på de finaste hotellet jag något bott på och hade en helt underbar semester.
Några dagar efter jag kom hem så var det att packa om väskan och bege sig till Nagoya där jag håller hus för tillfället. Jag fick nämligen ett jobb över en fika och hoppade på det bananskalet. Varför jag är i Nagoya är för "utbildning" och ska vara här 1 månad. Men usch vad jag vill hem, hem till min man. Det är mycket med jobb, mycket att göra och mycket att lära så det håller mig sysselsatt. Men trots det vandrar mina tankar..
 
Allt går verkligen bra nu så det är bara att kämpa och hålla ut den här tiden. 

Kommentera här: