Examen runt hörnet

Så var det 9 dagar kvar till examen och jag lyckades skriva klart min tenta i tid. 40 sidor på japanska angående kosmetikaföretag och djurtest, det var inte det lättaste kan jag lova. Känns sjukt skönt att ha det bakom mig nu.

För 1 års sen hade jag bestämt mig för att flytta tillbaka till Sverige i slutet av 2017. Det kommer nog inte bli så eftersom jag är trots allt jag. Jobb och boende kan man alltid hitta i vilket land man än bor i men det finns bara 1 av varje människa. 

Så med det sagt har jag börjat kolla på lite jobb och håller tummarna att jag hittar något bra och som passar mig. Plus något som självklart kan sponsra med ett visum.

So far, har 2017 varit relativt bra och det känns som att efter examen väntar ett nytt kapitel som jag verkligen ser fram emot.

Kommentera här: