25 + tax

Bättre sent än aldrig och nu blir mamma glad (för att jag uppdaterar).

18:e Februari fyllde jag år, hela 27 år! Nä usch, gillar inte den siffran alls. Bestämde mig för att sluta åldras, från och med nu kommer jag förbi 25 + moms. Det låter helt enkelt så mycket bättre.

I vilket fall som så spenderades dagen med Takuya i Shibuya och även med lite ändringar i planen så blev det en väldigt mysig födelsedag.

Där vi planerade att äta lunch hade redan slutat servera (vi var lite sent ute på de) så det blev "T.G.I Fridays" istället. Absolut helt ok (förutom att jag blev helt sjukligt mätt, lol).

Sockervadd i en drink? Det ska vara en första gång med allt antar jag.
På sin födelsedag får man lov att börja tidigt med alkoholen, haha.
Detta var inte en "liten & lätt" lunch som planen var men HERREGUD vad gott det var!

En liten runda på arkaden och purikura.

Vi fikade på ett mysigt ställe, "347", innan vi gick på bio.
Kaffe mocca, mums.

Efter bion blev det middag på en fransk restaurang, "The Legian Tokyo".



Eftersom jag slutat äta kött (utom fisk & skaldjur) så var några av våra rätter olika men allt mitt var verkligen jättegott! Skulle deffinitivt kunna tänka mig att gå dit igen någongång.
Utsikten från restaurangen (12:e våningen).

Kommentera här: